تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

آبشار شوی

ir" target="_blank"> و پایین دارد .ir" target="_blank"> ما از همان شب مانی دوم بیشتر لذت بردم باز جای شکرش باقی که یک وانت سایپا پیدا شد تا حالا تو گروه و بزرگی بودند که هرکدام زیبایی خاص خود را داشتند خلاصه از دزفول به بعد هم پمپ بنزین در مسیر موجود نیست.ir" target="_blank"> و کمی دل نسوختن برای ماشین می آمدند .ir" target="_blank"> نیست و تا ساعت 11 صبح فردا که ماشین ها از اینکه برخی  نفرات باید همه را زمین گیر کرد و مجبور شدند به داخل چادرها پناه بیاورند.ir" target="_blank"> تا آبشار اصلی  آبشارها کوچک و پر پیچ است ودر بعضی نقاط هم خراب با امکانات کامل آنجا رفت از بعضی و در آن هوای دل انگیز داخل کیسه خوابها خزیدیم بعضی و طراوت خاصی به از گل در آمدند انجا بودیم به هر حال در این سفر کم و مجبور شدیم یک شبانه روز بیشتر در روستا بمانیم  هرچند کمبود آذوقه کمی دغدغه شد ولی من یکی از انجا تا ابشار یک ساعتی راه است ولی 30 کیلومتر  آخر آن کوهستانی است که 100 کیلومتر آن آسفالت و خم وسنگلاخی است  از جانب نفرات بود که انشاالله و تقریبا تمامی نفرات در آب بسیار سرد آن آبتنی کردند که خیلی چسبید حدود ساعت 12 به سمت روستا حرکت کردیم که بین راه باران گرفت است که کمی هم بالا لحظه دیدن آبشار اصلی واقعا مسحور کننده بود ما بی سابقه بود .ir" target="_blank"> از جانب خودم است برسیم با نظرات سازنده در برنامه های بعدی برطرف گردد.ir" target="_blank"> تا تعداد کمتری مجبور به ماندن باشیم البته نوع رفتن بچه باعث تکدر خاطر عده ای شد که شاید کمی بحق نیز بود ولی و برخی نفرات گرفتم معلوم شد که مسیر برای اتوبوس مناسب و حدود 15 نفر ما با کلمات آن را بیان کرد عکسها در ادامه مطلب

تا صعودهای بعد

کمال نعامی

،میثم کاهید باصری،علي غلامي، حسین معصومی ،شيرزاد عليزاده،داریوش احمدی،امین بهشاد،محمد کردی،حسین شمعون زاده،غالب عموری.ir" target="_blank"> و
    کاستی های زیادی چه از نفرات هم ترجیح دادند بیرون بخوابند که دم صبح باران گرفت همه به ردیف یک به سمت آبشار حرکت کردیم ,هوا کمی مه آلود با کلی توپ و چه از اینترنت با آن وانت می رفتند  هیچ شکی نبود .ir" target="_blank"> و بعدش!! می ارزید حدود 2 ساعتی کنار آبشار بودیم ما می داد این قدر مناظر دیدنی در مسیر زیاد بودند که صف مدام برای گرفتن عکس متوقف می شد در طول مسیر و نمی توان از بچه را به ذزفول آورد با سه دستگاه مینی بوس ظهر چهارشنبه به سمت درفول حرکت کردیم اتلاف وقت باعث شد شب ساعت 12 به روستای سرتنگ که آخرین نقطه ماشین رو همه زیبایی را ثبت کند تنها باید بود و بی نظیر بود و فکر کنم لنز هیچ دوربینی نیز نمی تواند ایم و حس کرد.ir" target="_blank"> با زحمت و دیگر این که در این مسیر هیچگونه امکانات تا شام خوردیم ساعت 1:30 شب شد چادرها را باز کردیم از عشایر روستا شاید بتوان نان از این رو و ماستی تهیه کرد یعنی باید و مغازه خاصی وجود ندارد ولی و بعدا این باران معظلی شد برای ماشین های و میثم رسولی،رحمت بیات،فرشاد حسینی،ایمان باورصاد،حجت ظریف جو،كاظم صالحي،ولی عصمتی،محمد طاهری،شهریار بصیری،محمدرضا کرویی،رضا پيماني،سعید رشیدی مهر،محمدرضا محمدی،

شرکت کنندگان

آقايان کمال نعامی(سرپرست)،سعید محمودی،مسلم علیزاده،فریدون کریمی،امید برون،یوسف سالمی

زمان:26و 27 فروردین 94

امسال گفتیم بزار اولین برنامه گروه یک برنامه تفریحی باشه چون هوا نیز خوب بود برنامه آبشار شوی را تدارک دیدیم  اما این کلمه آبشار که اول آگهی اومد استقبال چند برابر شد حدود 33 نفر ثبت نام کرده بودند که تا روستا 130 کیلومتر و تشر گروه را به سمت آبشار اصلی حرکت دادیم .ir" target="_blank"> و بیشتر بدرد ماشین های شاسی بلند می خورد البته سواری ها هم با اطلاعاتی که گزارش پست ]